بسمعه تعالی

مردم شریف و آزاده استان یزد

شهید محراب آیت ا... صدوقی"ره" در طول سالیان سال، یار و مددکار مردم دارالعباده بوده، و پرچم مرجعیت سیاسی را ایشان بر دوش کشیده اند.

ارادت وی به حضرت امام خمینی"ره" و انقلاب اسلامی چنان بود که بیت ایشان ملجاء و پناهگاه فعالان و مبارزان سیاسی سراسر کشور بوده و همین نسبت معنوی وی با امام"ره" و خدمتگزاریش برای انقلاب بود که بغض منافقان کوردل را فزونی بخشید و موجب شد تا ایشان را در محراب عبادت به شهادت برسانند.

خاندان این شهید عزیز نیز همواره راه پدر شهید خود را ادامه داده و سرباز انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و تا توانسته اند در خدمتگزاری به اسلام، ایران و مردم مومن یزد دریغ نکرده اند.

بویژه فرزند برومند این شهید گرانقدر جناب آقای حجت الاسلام صدوقی که به حق آئینه تمام نمای اعتدال اسلامی و متانت و خدمتگزاری بوده است.

متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که عده ای از منفعت طلبان سوداگر با غوغا سالاری، به تخریب یاران امام و انقلاب می پردازند و حضور این یادگار شهید محراب را در تضاد با سیاست های افراط گرایانه خود می بینند.

لذا بدین وسیله، حزب اعتدال و توسعه استان یزد، وظیفه خود می داند تا ضمن محکوم نمودن این گونه حرکتهای تفرقه افکنانه، حمایت قاطع خود را از حجت السلام والمسلمین شیخ محمد علی صدوقی اعلام نموده و خواهان استمرار دوران خدمتگذاری این فرزند رشید اسلام در استان یزد باشد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا